vrijdag 26 mei 2017

Maand voorbij

Al weer een maand voorbij.

Druk op het werk, collega's die op vakantie zijn, en door omstandigheden is het heel lastig om vervanging voor hun te vinden,dus wordt er door mij wat meer uren gedraaid.

Maar haak en breiwerk gaat gewoon door.

Ik zag van die leuke gelukspoppetjes langs komen en omdat ik volgende week op een marktje sta vond ik dat wel leuk om te maken.


Loop een beetje achter met de Scheepjes Cal ,maar ben al heel blij met wat er af is, maak geen sjaal maar het worden 3 panelen die ik ga ophangen.



 Het wordt zomertijd, en over een tijdje gaan de vakantie's beginnen dus wordt het hier ook een beetje rustiger, denk dat mijn berichtjes dus ook wat langer duren,iedereen die op vakantie gaat veel plezier en anders geniet lekker van het mooie weer thuis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten