maandag 16 juli 2018

Warmte en breien

Kunnen jullie het een beetje uithouden met die warmte? Ik brei in de vroege ochtenduurtjes kan ik nog lekker buiten zitten daarna wordt het me te warm.

Ik heb me opgegeven voor Tour de Sock, steun een goed doel,krijg dan mooie sokkenpatronen, ben geen racer dus hoef ik ze niet op tijd af te hebben
.
Ben al gestrand met de opwarmsok, daar wordt een aparte hiel in gebreid met twee kleuren en dat zou dan moeten doorlopen,ligt dus even aan de kant.




Dus verder met de tour sok plan a een ajour patroon, ook weer met een andere hiel die ik gewend ben om te breien maar hier kom ik wel uit,dus ga lekker door.
Morgen komt alweer de volgende sok dus ik race lekker verder,dan wel als cheerleader want dit gaat me allemaal te snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten